:: NEuroNS THougHT::: [starting my diary]

Friday 4 January 2013

[starting my diary]

hurmm . aku nak namakan blog aku ni apa ek . nantilah , bila dah dapat idea baru letak . ala-ala dear yayah gitu . haha . actually , aku ni bukannye jenis yang suka tulis diari .
 nak tulis curahan hati bagai .  haha . tu yang nak try tuu . tengoklah berapa lame kekal 'diari' aku ni . aku pun sedang belajar lagi untuk ber-blogging nih .
 and segan sebenarnya kalau ada orang yang aku kenal baca . yelah , bukannya lawa and tah apa-2 . haha .aku nak try edit blog nih tapi penat . and tak berapa suka sebab background dia putih . penat cari tak jumpa . 

aku jadi teringin nak buat blog lepas tengok movie istanbul aku datang . comel gila kot blog dia . harap-2 aku dapat jadikan blog aku ni secantik blog dia . so , wish me luck kayy :) 
XOXO

No comments: