:: NEuroNS THougHT::: [ tutorial blog ]

Monday 18 February 2013

[ tutorial blog ]

okay...
kalau tengok title macam nak bagi tutorial pulak
haha, actually, this entry is not about copy and paste code HTML and blablablaa..
just wanna to share for newbies out there yang baru nak enter ke blogging world (gaya cakap macamla aku dah lama kan?)

i'm also new in blogging world . not even a year ! yeah , to hilangkan bosan duk rumah -.-
so, memang banyak blog yang akan ajar kita pasal tutorial . korang kena google je . berlambak yang keluar . takpayah susah susah suruh orang ajar . belajar sendiri je

macam-macam korang boleh letak ikut kesukaan . blog aku nih pun bukannya cantik sangat .
banyak kali aku tukar sana , tukar sini . saaampai penat . seriously penat .
mana taknya , berjam jam depan lappy . 

ini tak kena , itu tak kena , nak pilih satu hal . memang rambang mata .
ada satu blog tu , superb punya , dari korang sign in , semua dia ajar . hebat hebat . 
welldone . big clap . applaud .

but aku ni sememangnya malasla nak buat blog ni jadi tutorial . boleh jee , kopi dan pasta , sangat senang . mudah . tapi, rasanya better korang  pergi je kan kat blog tuu . 
cause i think dah belambak dah tutorial blog ni . so, no need la nak tambahkan .
tapi , apa salahnya kalau aku nak jadi one of them rite ?
#berangan~~

soo, panjang lebar aku story moryy nih , motif utama entry ni nak share the blog yang aku sering kunjungi kalau nak edit blog

nah, ini dia...
  • nabilamedan  > blog dia best and comel
  • awesome  > yang ni gilaa , semuaa ada :)
  • mama > kalau ni lak untuk template, macam2 ada
  • rainbow > HTML colour codes
  • alhabib > ni islamik punya widget 
  • cute > widget dan accesories yang comel comell
emm , tu je la kot yang aku boleh share , banyak lagi sebenarnya .
 tapi inilah top listed by me .haha . and last but not least , 
gudluck for freshiee semuaaa !!

No comments: