:: NEuroNS THougHT::: Photo Day Challenge->day 12

Tuesday, 12 March 2013

Photo Day Challenge->day 12

#flight
waa, bes kan naik flight . kita pernah naik sekali je time kecik molek duluu , tu pun sebab nak balik kampung kat johor tuu .
ingatkan nak letak gambar attention please (japanese drama)
tapi, kali ni rasa macam nak sokong cite melayu lah pulak .
okay, photo kali ni tentang movie terbaru Awan Dania .

jom kita story sinopsis sikit ehh , Dania (Scha) ngan Tania (Elly) kan kawan rapat . Tapi, lama2 hubungan diorang ni jadi renggang sebab Remy (Rusdi Ramli) . So, diorang ni pun bergaduh macam budak kecil dan berusaha menjadi pramugari terbaik sebab nak rebut award . 

Dania berusaha nak dapatkan Remy tapi tak berhasil . Then , dia pi suruh Benjy (Jehan) menyamar jadi bf dia . Nak kasi Si Remy jeless . Benjy ni memang dah lama syiokk kat Dania . So, terus setuju je lahh . 

Tup tup dengaq pula yang Remy nak kawenn ?
alahaaaii . apa dah jadi ? nak tau full movie ? pi wayang la naaa . heheheeehh :p 14 mac ni jangan lupa !

4 comments:

Afiq said...

waa best2 naik kapal terbang hehe

nadia hikari said...

hehe.. sapa tanak kan fly in the sky @afiq . cehh ~

Nana Liena said...

ala..me tak berapa nak minat..nanti Nadia dah tgk bgtahu la yae..hehe

nadia hikari said...

@Nana : ouhh , yekee ? nape tak minatt . hehe . in Shaa Allah kalau kita tengok :))