:: NEuroNS THougHT::: sunset

Wednesday, 27 March 2013

sunset

rumah atyn sememangnya berdekatan dengan pantai
what ? selangor ada pantai ? tak pernah dengar pun ==" 
haa, itulah yang bebudak pantai timur especially budak2 sekolah atyn akan cakap . diorang ni macam tak percaya je . 

"yelaa, ada . Pantai Bagan Lalang nama dia "

korang tau tak ? dekat je ngan rumah atyn . jalan kaki pun boleh . zaman kanak kanak selalu la jalan kaki . sekarang ni dah besar . bukan tua yee . dah malas nak jalan kaki . hehe . selalu naik motor je , takpun kereta . yelaa, ramai bangla dan indon yang kerja kat sini haa . takutla nak jalan kaki . haihh, tempat sendiri puun dah rasa tak aman . kawan2 sekolah rendah dulu pun ramai yang dah pindah :(

kalau pergi pantai selalu dengan kakak n adik je . hari minggu memang ramai orang . semenjak ada Sepang Goldcoast ni . Tapi kalau hari biasa tade orang puun . dan boring jugak sebenarnya . Kalau pagi2 datang besla, boleh hirup udara segar . conteng2 pasir . 

kalau petang pula , boleh tengok sunset yang cantik . Subhanallah...

ni la gambar Sepang Goldcoast . Challet atas air bentuk palm tree



7 comments:

nadia hikari said...

thank u . jom lah datang sini . boleh berkelah~

Ainur Athikah said...

Assalamualaikum, awak kena tag di sini:

http://boladuri.blogspot.com/2013/03/segmen-bloglist-penggal-ke-2-review-blog.html

---> ^_^

Meyra John said...

Mahu p sana, insyaallah kalau ada rezeki. ^^

nadia hikari said...

kalau Meyra datang sini , jangan lupa bagitahu tauu . boleh belanja ikan bakar kalau ada rezeki :)

Nana Liena said...

kat tempat kita jauh juga la tempatnya ada pantai remis..tapi tak syok la kalau nak lepak2..huhu..pantai morib pun biasa2 ja sekarang..tapi infrastrk semua dh mebngun..okay la

nadia hikari said...

@nanaliena, ouhh , pantai remis .. kenapa tak syok pula kalau nak lepak2 ?