:: NEuroNS THougHT::: home

Wednesday, 20 March 2013

home


haa, comel kan
zaman kanak kanak kann
bila cikgu suruh lukis , kita akan lukis macam ni rite ?
rumah yang mepunyai tingkap petak, ada langsir
ada pokok2 
bukit bukit belakang rumah
matahari di celah2 bukit takpun kat hujung2 ketass
matahari ada muka . hehe
tersenyum je , ada ke orang lukih matahri masam ?
*pemandangan la konon konon*
burung burung huruf v beserta garis kat bawahh
orang lidi , melambangkan jumlah ahli keluarga
dan lain lain yang memnuhkan kertas lukisan 50 sen 
that's all my idea for todayy . ty for reading~

4 comments:

Nana Liena said...

itulah..bila disuruh itu ja yg dilukis..rumah kekadng tu ada sawah padi..ada orang2..huhu..org pun org lidi ja..hehe

nadia hikari said...

haha . terlupa pula tentang sawah padi . emm, betul betul betull

Ainur Athikah said...

Ya betullah, semua orang lukis macam tu eh? Ingatkan saya sorang je. Lepas tu, perasan lukisan kita cantik. *malu je*

nadia hikari said...

ahaa. bukan perasan . konfiden kann? huahuahuaaa