:: NEuroNS THougHT::: [ tawaran ]

Tuesday 5 March 2013

[ tawaran ]

akhir bulan Feb , baru tahu senarai MedicMesir dah keluar . Actually,  jumpa mende alah ni dalam fb . Memang kalau jumpa apa apa aku apply je semua . Saja suka suka . Lagipun , kan tengah cuti . Tade kerja nak buat . Mesir ? Aku nak pergi Mesir ke ? Taklahh ! Saja je apply . Mana tahu dapat kan . Tapi kalau dapat pun , mesti tak boleh pergi .

Lagipun, umi dah warning awal awal .

"Atin , nak pergi luar negara ke ?"

Aku tak sempat pun nak jawab lagii . Umi sambung..

"Tak payah lah pergi jauh jauh . Sambung dekat dekat je . USIM ke , sama dengan kakak . Senang . Kalau jauh jauh nanti, susah nak balik . Raya pun tak dapat balik .."

"Yelah mii ," balasku .

Aku pun sememangnya tade hala tuju lagi . Course pun tak sure nak ambil apa . Inikan pula , pilih pilih U bagai . Kalau macam tu . Aku prefer U-mah je laa . hehe^^

So, masa tengah blogwalking . Jumpa satu blog , dia kata senarai dah keluar . Rasa macam nak tengok lak . Mana tahu , nama aku yang sedap ni ada dalam senarai :p 


haa, tu diaaa

Okay, cari punya cari aku pun jumpa .. Al Azhar tu bhai .. Sereh ar ?
Tawaran ni keputusan dia , boleh buat before result spm ataupun after .
So, aku decide nak buat keputusan after dapat result lah kan . Aku pun tak bagitahu umi lagi . 
Tapi ini just tawaran . Belum tentu lagi aku terima atau tak . Rasa macam tak jee . Konfius2 . Surat tawaran akan di e-mail 13 Mac ni .

So, any opinion , or suggestion . do comment yee . I need advices about my future~

5 comments:

Unknown said...

wahhh.. pergi je lah..bukan senang nak dapt tawaran mcm tu..
http://www.ainahmad.com/

atynadya said...

ahaa, thanks for ur suggestion . tapi financial macam tak mengizinkan . huhu^^

syahirah said...

alhamdulillah.
wlupon hnya twrn,bkn senang nk dpt
congrats :)

atynadya said...

maseh ye semua :) lovu u guyss