:: NEuroNS THougHT::: [ SOFEA JANE a.k.a SJ ]

Tuesday 5 February 2013

[ SOFEA JANE a.k.a SJ ]



Group SJ ni really full in 2010 , when i was Form3 . Actually , nama Sofea Jane ni Marsha Akma yang letak just for temporary for doing our member group in fb . Then , kitorang pun sokong jelah and the name kekal sampai sekarang . Yelah , time tu tengah famous lagu Sofea Jane yang Black nyanyi . That song is pretty nice and i luv it much ! So, i wanna present uolls setiap sorang ahli VVIP Sofea Jane according to their birthday . Have fun !

                                                            
Nur Syafiqah  Ismail   
29 Jan .                          
happy go lucky
pernah tidur rumah dia  
baking cupcakes          
together.
           
 Jasmeen Marissa Jafree
7 Feb
friendly gila even kaya
baik hati lak tu
dia dah pergi umrah !
cousin hisaac

Siti Nur Dinie Mohd Zaidi
7 Mac 
tersangat lah gila2
sebelum tidur kena nyanyi lagu 
dugaannya by hujan




                                          
 Nurul Hafizah Hazhari
14 Mac 
satu sek rendah dengan aku
rumah pun dekat je tapi tak
jumpa . haha.

Fathin Nadia Osman
17 Mac 
ni aku lah !
aku sedih berpisah ngan 
diorang time f4 :(

Che Wan Syafiqah Che Wan Khairuddin
18 Mac
Mak aihh, nama memang panjang
pernah satu list,ada nama ayah dia je
kahkah. seb baik dia pandai cari
lawak-lawak

Siti Zulaiha Roslan
14 April
a.k.a dekla
kekadang aku panggil
dia zu'u
dah lama tak jumpa dia nih :(

Siti Fatimah Abdullah
22 April
a.k.a icim
dia nih nampak je matured tapi
manja + sensitif
 suka suruh aku buatkan tocang


 
Marsha Akma Rosdin
26 April
nama gaya artis kan ?
sha ni tenang jeee
comel, suka peluk orang n caring !

Dyan Ulfa Syurina Maqbul
7 Jun
nama dia ni pun pelik
sebab asal indon
sangat meminati korea
n hafal tarian, bahasa n whatsoever !

Nur Zeha Ideris 
8 Jun 
minat lagu jiwang
hari2 nyanyi lagu bunga
sampai aku pun boleh hafal

Nurul Nazirah Kamaruzzaman
23 Jun
muka babyface kan ?
sensitif , cepat je nangis
tapi hyper nak mampus
 asal jumpa,komfem gelak2 tak ingat dunia!

Siti Aishah Dzulkifli
9 Julai
ni lagi lah gila2
selalu buat lawak ! panggil aku toyol :(
memang happening , tp kuat tacink gak dalam diam

Siti Amyra Adnan
27 Julai
muka dia cantik , sejibik korea
dia besfren aku time f1
tapi sekarang tak berapa rapat :(

Hidayati Husna Suhaizil
1 Ogos
dia macam blur2 sikit
baik,suka bagi makanan,hehe
and kayaa

Syazwani Atiqah Kamaruzzaman
31 0gos
lahir time merdeka ! anak mesia
anak tunggal komfem2 manja
comel je and banyak mulut

Nur Azlin Rusli
31 Ogos
kembar ngan wany tuu
ayu je dia ni
pendiam dengan strangers

Hamizah Ahmad Shafawi
10 Sep
perangai sebijik macam mak orang
sebab tu panggil dia bonda
dia lah salu dengar aku berceloteh
salu jaga aku bila2 jee
Nur Syafiqah Zahirudin 
4 Oktober
a.k.a kecik
sebab spesis je ngan aku nih
sangat determined n bersungguh2
main cop2 artis jahat . haha
suka bergaya ! 
Fatin 'Afifah Zaharuddin
22 Disember
a.k.a pypaaa
ni lagi sorang babyface
geng gigi besar dengan dinie
tangan salu berpeluh2
n salu kesat2 kaki before tidur



tulah 20 member terbaik aku . kitorang tersangaatlah rapat . semua perkara kitorang buat sama2. dari pagi bangun tidur saaampai lah nak lelapkan mata . masuk2 mimpi sekali . makan, solat, mandi and more and more . kalau nak cerita memang takkan habis . tapi tu semua tinggal kenangan :( luv them with ALL my heart ! Apa2 pun , siap jugak post ni . hampir sehari kot . lama gila . nak cari gambar,upload n edit2 . penat sehh . and now say what ? Alhamdulillah...

#we will never know the true value of moments until its become memory~

No comments: